نیلوفرهای آبی

همه و همه

نیلوفرهای آبی

همه و همه

متن

خوابوبیدار 

کجا بودی؟.....کجا بودی آن روزها 

که مرا با تمامی نیازی که داشتم 

به تصور خود تنها گذاشتی 

ومن در تمامی این سال ها 

زندگی را چون خوابی خوش 

در خیالی دل انگیز گذراندم

  

 

من حتی دل سپردن را  

تجربه کردم،آن هم با کسی که 

تفاوتی میان عشق و عادت، 

احساس و انجام وظیفه قائل نبود

 

اما من امروز بیدار شده ام 

شاید هم فقط اینگونه می پندارم!!!!!!!!!!! 

 

زیرا دیگر تفاوتی میان خواب و بیداری را نمی دانم.

نظرات 6 + ارسال نظر
راسکالنیکف شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ http://rodya.blogsky.com

سلام
چه تفاوتی میان خواب و بیداری وجود دارد؟
قشنگ بود.همین طور که داشتم تو نت می گشتم به وبلاگ شما رو دیدم!کارت خوبه تبریک میگم
به من هم سر بزن

سلام
خیلی ممنون
منم حتما به وبلاگتون میام....

رضا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

mitony jazab taresh ham bokoni komak khasty be ali bego ke behem bege!

reza

سلام
واقعا ممنمونم که اومدین
ازبابت نظرتونم مرسی.لطف کردین

رضا ژیش پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

بیشتر اپ بزار

حتما.مرسی

رامین جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ

زیبا و دردناک !

مرسی از حضورت

رامین جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

درود اجازه میدهی فرتور نیلوفرآبی را از تارنگارت بردارم؟ یا خودت برایم بفرست.سپاس.

سلام
خواهش می کنم نا قابله.....

رامین شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ

با اجازه فرتور را برداشتم....
و این نوشته پیشکش به شما از گاتهای زرتشت:
ای راستی و ای اندیشه نیک
و ای اهورامزدا
من برای شما می سرایم
با سرودی که پیش از این کس نسروده است
تا توانایی مینویی و پارسایی
در ما فزونی گیرد
خواهش ما را بپذیرید
و به ما شادمانی و خوشبختی بخشید.
همیشه آسمانی و آبی باشید

سلام آقا رامین
خواهش میکنم
بابت نوشته تونم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد