نیلوفرهای آبی

همه و همه

نیلوفرهای آبی

همه و همه

سکوت

سکوت 

 

وقتی سکوت میکنی جهان سکوت میکنه
دوران مرگ میرسه دریا سکوت میکنه
وقتی سکوت میکنی به مرز اشک میرسم
هر لحظه بغض میکنم بی تو هنوز بی کسم
آرامشی به من ببخش آیینه ی تلاطمم
رها شدم از تو ولی روی هوای تو گمم
دچار پرپر زدنم میون توفان نگات
غروبمو حس میکنم .... شعله ی چشات
جدایی از تو ساده نیست تو بخشی از روح منی
دنیامو ویرون میکنی وقتی به فکر رفتنی
وقتی تو نیستی اشکامو با چه کسی قسمت کنم؟
نگو چگونه بعد تو به مردنم عادت کنم؟
وقتی سکوت میکنی ستاره کوچ میکنه
آرامش از دنیای من دوباره کوچ میکنه.....
 

 

سلام  

این شعر را یکی از دوستان خوبم بهم داده از بس زیبا و با معنی بود که گذاشتم همه اونایی که میاند به وبلاگم بخونند ولذت ببرند و اگه بنده را قابل دونستند یه نظری هم بدند ...... 

با تشکر فراوان از دوست خوبم آقا رامین که لطف کردن و این متن زیباشون را به من دادن....

نظرات 8 + ارسال نظر
مــــاهــــان یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.mahan-online.blogfa.com

ســـــلام




یــــه داسـتــان نــــوشـتـــم خــــوشــحـال مـیـشـــم ســـر بــــزنـــی و بــخــونـــی




...................................
......... , . - . - , _ , .......
......... ) ` - . .> ' `( .......
........ / . . . .`\ . . \ ........
........ |. . . . . |. . .| ........
......... \ . . . ./ . ./ .........
........... `=(\ /.=` .........
............. `-;`.-' ............
............... `)| ... , ........
................ || _.-'| ........
............ ,_|| \_,/ ........
...... , ..... \|| .' .............
...... |\ |\ ,. ||/ .............
... ,..\` | /|.||Y\, ............
... '-...'-._...||/ .............
......... >_...||Y| ..............
............. ,_|| ...............
............... .|| ...........
................ || ..........
................ || ...........
................ || ...........





پــــســرکــــی دو خــــط ســـیــاه مـــوازی روی تـــخـــتـــه کـــشـــیـــد!! خـــط اولــی



بـــه دومـــی گــفـــت مــــا مـــــی تـــوانـــیــــم زنــــدگـــی خــــوبـــی داشـــتـــه



بـــاشـــیـــم ..!! دومــــی قــلـــبـــش تـــپــیــد و لــــرزان گـــفـــت : بـــهــتــریـــن



زنــــدگـــی!!! در هــــمــــان زمــــان مـــعـــلـــم بــلــنـــد فــریـــاد زد : \" دو خـــط




مـــوازی هــیـــچـــگـــاه بـــه هـــم نـــمـــی رســنــد\" و بـــچــه هــا هــم تـــکـــرار



کــــردنـــد: ....دو خـــــط مــــوازی هـــیـــچـــگـــاه بـــه هـــم نـــمـــــی رســـنـد




مــگــر آنـــکـــه یـــکــــی از آن دو بــــرای رســیـــدن بـــه دیــگــــری خـــود را



بــشــکــنــد !!



ایـنــم آدرس یـکـــی دیـگـــه از وبـلاگـــامـــه کـــه تـــو گـــوگـــل هــم نــفــر اولــم



www.taranome-ashk.blogfa.com



موفق باشی بابای[لبخند]

سلام
مرسی ی ی ی
حتما میام

نیما یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://nimaliyad.blogfa.com

سلام.سکوت گاهی وقتها از فریادگویاتر است.زیبا بود.

سلام آقا نیما
ممنونم
بله حق با شماست منم با نظر شما موافقم
منتظر حضوره دوبارتون هستم

رضا ژیش یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

زبون تشکر ندارم . نجاتمون دادی مدیونتیم هم من هم علیرضا واقعان ممنوون

سلام
خواهش می کنم کاری نکردم

رامین دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

درودو سپاس از شما که به من مهر دارید.میخواهید مسابقه ای بگذارید تا دوستان نام خواننده و شاعر را پیدا کنند؟(شوخی کردم)
همیشه آبی آبی آبی باشید.

سلام حال شما چطوره
امیدوارم که حالتون خوب باشه
اتفاقا فکر خوبیه
با تشکر فراوان

رامین دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

درود و سپاس دوباره از شما.آرزومند تندرستی و شادکامی برای همه نیلوفرهای آبی که از نژاد ایرانی هستند.

سلام و عرض ادب دارم خدمت شما آقا رامین
ممنون از لطفتون
راستی رامین جان لطفا آدرس وبلاگتونا به من بدین
با تشکر فراوان

رامین سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

درود.با چندتا از دوستانم که کار موسیقی حرفه ای انجام میدهند گفتگو کردم با نشانیهایی که دادم گفتند به احتمال زیاد نام خواننده میلادرحیمی و نام البومش سکوت دریاست.امروز به چند فروشگاه موسیقی رفتم این البوم را نداشت.پیگیری میکنم و خیلی احتمال میدهم که برخی از واژه گان را اشتباه شنیدم و برایتان فرستادم چون یکبار گوش کردم و آنهم داخل تاکسی! بودم.پوزش بسیار! اگر همان آلبوم بود برایتان میفرستم.آبی آبی آبی باشید.

سلام وخسته نباشید دارم خدمت شما دوست عزیز
با تشکر فراوان از زحمات شما
منتظرم.......

نیما پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام .به ما سر نمیزنی

همین الااااااااااااان میاممممممممممممم

مــــاهــــان جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.mahan-online.blogfa.com

به اسم نیلوفرهای آبی لینکت کردم



بهترین شـعـرهـاوعـکـسـهـای عـاشقـانـه


اینو بزار برای لینکم به روز کردی هم خبرم کن موفق باشی

سلام
مرسی.
حتمااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد