نیلوفرهای آبی

همه و همه

نیلوفرهای آبی

همه و همه

جدایی....

دلتنگی 

چیزی نمیتونم بگم،قراره از من بگذری 

چیزی نگو می فهممت ،باید از این خونه بری 

 

چند سال از امشب بگذره،تا من فراموشت کنم 

تا با یه دریا تو خودم،خاموش وخاموشت کنم 

 

تنهایی هامو بعد از این،با قلب کی قسمت کنم 

واسه فراموش کردنت،باید به چی عادت کنم 

 

تو باید از من رد بشی،من باید از تو بگذرم 

کاری نمی تونم کنم،باید بیفتی از سرم 

 

بعد از این باید با خودم،تنهای تنها سر کنم 

 یه عمری باید بگذره تا امشبا باور کنم

 

چند سال از امشب بگذره،با من یکی هم خونه شه؟ 

احساس امروز به تو،تنها یه شب وارونه شه....!!!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.mashghe-man.blogfa.com

سلام . شعر زیبایی بود موفق باشید

مهشید یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام لیلی جووووووووووووووووووووووووونم
خیلی وب خوشملی داری تبریک میگم.

امید وارم همیشه موفق باشی.

سلام مهشید جونم
مرسی ی ی ی ی ی ی ی ی ی عزیز دلمممممممممممممممممم

[ بدون نام ] یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام دووووووسووووووووووووووو جووووووووووووووونم
خوبی نفسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
عالیه دووووووووسوووووووووووووووووووو
معرکه س!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
عالیه عالیه عالیه عچقم
موفق باشی جیجملممممممممممممممممممم
عاچقتممممممممممممممممممممممممممممممممم

سلام دووووووووووووسوووووووووووووووووووی نازم
مرسی ی ی ی ی ی ی فدات شم
مرسی که اومدی و نظر دادی
عااااااااااااااااااااااااااااااچقتمممممممممممممممممممم
موفق باشی عشششششششششقممممممممم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

نیما پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://nimaliyad.blogfa.com

سلام

خوب بود ولی جای بهتر شدن داره البته ببخشیدا.به من هم سر بزن ولینکم کن ونظر بده.تا لینکت کنم .مرسی منتظرت هستم.

سلام
با تشکر فراوان هم به خاطر حضورت هم نظرت.

رامین شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

صفحه ذهن کبوتر آبیست....

آرگینه شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام لیلی جونم
خیلی خوبه خیلی جذاب بود
امیدوارم موفق باشی گلم
خیلی دوووووووووووووووووووسسسسستتت دارم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
آرگینه

سلام عزیییییییییییییییییزدلم
مرسی که اومدی خانومی ی ی
لطف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد